loading...
گستره ی وب
شکوفه قجاوند بازدید : 34 دوشنبه 06 آبان 1398 نظرات (0)

اولین موبایل ها در ابتدای سال های 1970 ساخته شدند.تلفن های همراه ابتدایی ،فقط برای برقراری مکالمات برنامه ریزی شده بودند ولی از همون ابتدا ایده ی هوشمندتر کردن آن ها وجود داشت. با پیشرفت علم کامپیوتر ، مخترعین توانستند موبایل ها را شبیه به کامپیوتر طراحی کنند . با پیشرفت روز افزون موبایل های هوشمند ،و دارا شدن قابلیت نصب انواع نرم افزارها و اپلیکیشن ها ، قادر شدند نیازهای بشر به تکنولوژی پردازشی را تامین کنند. طراحی اپلیکیشن های اندروید یکی از راهکارهای جذب مشتری برای بهبود هر گسب و کاری می باشد

 

از اوایل سال 2000 موبایل های ساده به عرصه ی موبایل های هوشمند وارد شدند.همانطور که بر روی کامپیوتر سیستم عامل های ویندوز و لینوکس نصب می شود، بر روی موبایل های هوشمند نیز سیستم عامل نصب می شود. سیستم عامل اندروید در ابتدا توسط شرکت گوگل در سال 2005 خریداری شد. بعد از آن توانست به سرعت بر روی تلفن های همراه قرار بگیرد.طبق آمار رسمی شرکت گارتنر ،65 درصد از گجت های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. به دلیل قابلیت های زیاد این سیستم عامل ، شرکت های زیادی شروع به سرمایه گذاری روی آن کردند.

مراحل ساخت اپلیکیشن اندروید

 

برای طراحی اپلیکیشن اندروید ابتدا باید 3 مورد را خوب بشناسید :
1-شناخت هدف : در قدم اول باید مشخص کنیم که از چه ابزاری و با چه امکاناتی میخواهیم استفاده کنیم. و اینکه اپلیکیشن ما چه اهداف و ویژگی هایی داشته باشد تا بتوانیم منابع مورد نیاز را تهیه کنیم.
2- راه اندازی و توسعه اپلیکیشن : از اپلیکیشن یک نقشه وایفریم طراحی میکنیم سپس با توجه به نظرات مشتری ،بخش هایی از آن را اصلاح می کنیم.
3-تست اپلیکیشن به وسیله ی شبیه ساز اندروید : اپلیکیشن را با استفاده از شبیه ساز اندرویدی با توجه به ظرفیت ،رم و هرچیز دیگری که دارای اهمیت است ،تست کرده و اصلاحات لازم صورت می گیرد. 

شکوفه قجاوند بازدید : 51 دوشنبه 06 آبان 1398 نظرات (0)

در واقع ابزار سئو سایت هایی هستند که بتوان سایت را از تمام جوانب بررسی کرد .سایت گوگل یکی از معیارهای بررسی و آنالیز سایت می باشد که گاهی میتواند دربرگیرنده ی هزینه هایی باشد.دارندگان هرکسب و کاری باید حداقل اطلاعات مختصری از سئو داشته باشند

 

نکته ای که در سئو سایت بسیار قابل توجه است ،این است که در سئو ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که باتوجه به کاربردی که از آن می شود ،می تواند نقاط قوت و ضعف رقبای شما را به شما نشان دهد.

هنگامی که شما اطلاعات کافی و درستی از سئو داشته باشید ، می توانید کسب و کار و ثروتتان را به صورت قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهید. بسیاری از ابزارهای رایگان که برای سئو ارایه شده ،توسط سایت های خیلی حرفه ای مورداستفاده قرار می گیرند.

انواع ابزارهای سئو براساس کارکرد آن ها :
• ابزارهای بررسی رقابت کلمات کلیدی:برای بررسی میزان رقابت در جستجوی کلمات کلیدی استفاده می شود.
• ابزارهای آنالیتیک : برای آنالیز جستجوهای کاربران استفاده می شود.
•ابزارهای یافتن بهترین کلمات کلیدی:کمک به یافتن بهترین کلمات کلیدی
•ابزارهای بررسی بک لینک ها :برای بررسی و آنالیز بک لینک های موجود در سایت از آن ها استفاده می شود.
•ابزارهای سئو داخلی سایت:برای بررسی سئو داخلی سایت از آن ها استفاده می شود.
•ابزار های بهینه سازی محتوا
•ابزارهای تست سرعت سایت: برای تست کردن سرعت سایت و بالا آمدن آن استفاده می شود.
•ابزار رتبه بندی گوگل : برای بررسی و آنالیز کردن رتبه و رنکینگ سایت در گوگل استفاده می شود .

در این مقاله سعی داریم ابزارهای سئو که اکثرا رایگان هستند را به شما معرفی کنیم.استفاده از این ابزارها بیشتر از ارائه ی خدمات وقت تلف می کند اما در عین حال ابزارهای حرفه ای جهت آنالیز وب سایت در گوگل ،وضعیت سایت ،بررسی ابزارهای سئو و بسیاری از موارد دیگر می باشند .در ادامه با 5 ابزار مهم سئو که رایگان هستند آشنا می شوید .

1-ابزاری در وبمستر گوگل:

خب همانطور که از اسم آن مشخص است ،این ابزار یکی از ابزارهای گوگل است. در واقع گوگل وبمستر چشم گوگل محسوب می شود وبه شما کمک می کند که بدانید گوگل چگونه سایت شما را بررسی ونظاره می کند .گوگل وبمستر منبع مهمی برای بازاریاب ها ویا کاربران معمولی به شمار می آید که می توانند به کمک آن سایت خود را درموتور جستجوی گوگل مدیریت کنند.

روش کار این ابزار به این صورت است که در ابتدا گوگل به شما اطلاع می دهد که سایت شما در دسترس گوگل قرار گرفته و بعد از آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا متوجه شوید گوگل سایت شمارو به چه صورت مشاهده می کند و برای بهینه سازی سایت و افزایش سئو مواردی را که باید رعایت کنیم به ما ارائه می دهد.

2- استفاده از دو سایت majestic seo و Ahreft :

در واقع این سایت ها ابزارهای قدرتمندی هستند که کارهای زیادی از جمله :

• بررسی و آنالیز تعداد بک لینک ها و تحولات به وجود آمده در گذر زمان
• بررسی و آنالیز تعداد بک لینک ها
• کسب اطلاعتی درباره ارزش رتبه بندی بک لینک های ایجاد شده در سایت ها
• جداسازی بک لینک های ارزشمند و مفید و اصلاح و حذف بک لینک های مرده

3- استفاده از سایت Keywordtool.io :

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب جهت محتوای سایت خود از این سایت می توانید استفاده کنید. کلمات کلیدی به افزایش میزان بازدید سایت و ترافیک آن کمک میکند وبازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما هدایت می کنند.فقط کافیست کلمه کلیدی موردنظر خود را در سایت وارد کنید و در زمان کوتاهی لیستی از کلمات کلیدی مشابه و کاربردی که برای ارتقای سئوی سایت تان به شما کمک می کند را دریافت کنید.

4- استفاده از سایت Histats.com :

استفاده ز این سایت را به کسانی که به سئو و بازدیدکنندگان خود اهمیت می دهند پیشنهاد میکنیم ،زیرا اطلاعات دقیقی از بازدید کنندگان سایت ،ترافیک سایت و همچنین مدت زمان ماندگاری آن ها در سایت را به شما ارائه می دهد.

5- استفاده از خدمات Google Analytics :

یکی دیگر از ابزاهای رایگان سئو که توسط گوگل معرفی شده ،گوگل آنالیتیکس می باشد.این سایت اطلاعات کامل و دقیقی درباره رفتار و عملکرد کاربران و بازدیدکنندگان به شما می دهد. برخی از امکاناتی که این سایت در اختیار ما می گذارد عبارتند از :

 

• موضوعات مورد علاقه کاربران چه چیزهایی بودند. • ترافیک سایت بیشتر از چه بک لینک هایی بوده • تشخیص دادن ساعات مراجعه کاربران به سایت شما • مدت زمانی که کاربران درسایت شما به گشت و گذار پرداختنه اند • تشخیص ابزارهای مورد استفاده جهت بازدید سایت که متوجه شوید کاربران از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه وار سایت شده اند. 

شکوفه قجاوند بازدید : 149 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از زیر مجموعه های مدیریت تبلیغات و مدیریت بازاریابی است .اما با توجه به اینکه فناوری اطلاعات رشد و توسعه سریعی داشته و استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند خیلی سریع افزایش چشمگیری پید کرده ، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک مهارت مستقل مورد توجه قرار گرفته است .

 

نکته جالب اینجاست که این روند سرعت باعث شده است که ظرف مدت کوتاهی تکنیک های قابل استفاده در دیجیتال مارکتینگ تغییر پیدا کند و برای داشتن کسب و کاری به روز و کارا ،باید به صورت روزانه و مستمر مطالعه داشت و از تکنیک های به روز و برتر استفاده کرد.

البته نمی توان از دیجیتال مارکتینگ تعریف دقیقی کرد ،اما می توان گفت دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از همه ی ابزارها و فعالیت هایی است که برای بازاریابی خدمات و محصولات در بستر دیجیتال که شامل اینترنت ،موبایل، وب و... استفاده می شوند.
مزایای دیجیتال مارکتینگ : 1- قابلیت ارتقا وبهبود سیستم ها در کمترین زمان 2- دسترسی سریع به مخاطب وبازار هدف 3- امکان استفاده از تبلیغات متنوع 4- امکان انتخاب مخاطب هدف بر اساس جنسیت، مکان، شغل ،تحصیلات و... با تصور آینده ی بازارهای دنیا ،می توان گفت : اگر در کسب و کار خود از دیجیتال مارکتینگ استفاده نکنیم ،مثل این است که کاری را شروع کردیم ولی آن را از مردم مخفی نگه داشته ایم. به گفته ی جک ولش : ” اگر می خواهید جنازه ای را قایم کنید، بهترین محل برای آن صفحه دوم گوگل است . ‟

نسل هزاره هوشمند با ارائه دیجیتال مارکتینگی به روز و با استفاده از برترین تکنیک های رقابت در بازار و ابزارهای شناسایی رقبا همچنین پیدا کردن بازار هدف به وسیله ی تبلیغات متنوع دیجیتالی، کسب و کار شما را به عرصه ی دیجیتال وارد میکند و شما را به مخاطبان هدف معرفی کرده و شاهد پیشرفت روزافزون کسب و کارتان در تجارت دیجیتال خواهید بود. گروه تخصصی نسل هزاره هوشمند ، با طراحی وب سایت و اپلیکیشن اندروید هماهنگ ، طراحی و ارائه ی اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ، سئوی تخصصی سایت و ارتقای رتبه سایت در گوگل ، ارائه راهکار و آموزش روش های افزایش رتبه گوگل ، مدیریت شبکه های اجتماعی و طراحی نقشه راه در رسیدن به رتبه های ابتدایی ،شما را در رسیدن به اهداف تجاری تان یاری می کند. 

شکوفه قجاوند بازدید : 40 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

عبارت کانتنت مارکتینگ به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که در آن محتوا نقش اول را ایفا می‎کند. کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، رشد برند و توسعه کسب و کار را فراهم می‎کند.

 

عبارت کانتنت مارکتینگ ( content marketing) به معنای تولید محتوای ارزشمند به منظور تشویق و ترغیب مشتریان است که با این کار حس آزادی عمل به مشتری داده می‎شود. عبارت کانتنت مارکتینگ به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که در آن محتوا نقش اول را ایفا می‎کند. کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، رشد برند و توسعه کسب و کار را فراهم می‎کند. مدیران وب سایت‌ها‎ با تولید محتوای خوب و قرار دادن آن در شبکه‌ها‎ی اجتماعی می‎توانند کاربران زیادی را به سمت سایت خود سوق دهند. کانتنت مارکتینک با اهداف بسیاری انجام می شود که یکی از مهمترین موارد، جذب ورودی مرتبط با حوزه فعالیت سایت از موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل است.

انواع محتوای قابل تولید به منظور بازاریابی محتوایی

• محتوای متنی مانند اخبار، آموزش، مقالات، کتابهای الکترونیکی و … • محتوای چندرسانه ای مانند اینفوگرافی، تصاویر، ویدئو و پادکست و …

ویژگی‌ها‎ی کانتنت مارکتینگ

• آموزش: آموزش و اطلاع رسانی کسب و کار خود به افراد علاقمند • قدرت: استفاده از کانتنت مارکتینگ به منظور ایجاد کمپین‌ها‎ی بزرگ تبلیغاتی برای معرفی خود • ماندگاری: کانتنت مارکتینگ با اطلاع داشتن از این که تصاویر چه تاثیر بزرگی بر روی ذهن مشتری دارد، به بهترین شکل ممکن از تصاویر استفاده می‎کند. • کاهش ریسک: در کانتنت مارکتینگ، مشتری با استفاده از اطلاعاتی که از محتوا دریافت می‎کند، به سایت اعتماد کرده و بر اساس آن اطلاعات، تصمیم درستی را برای خرید اتخاذ می‎کند.

چرا کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ از آنجا اهمیت پیدا می‎کند که محتوای سایت بیش از گذشته تاثیر خود را بر ارتقا رتبه سایت‌ها‎ باقی گذاشته است. به عبارت دیگر مدیران سایت‌ها‎ دریافته اند که محتوای سایت یا وبلاگ است که موجب رشد و ترقی آنها در فضای مجازی می‎گردد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‎شود که پس از بررسی سایت‌ها‎ی موفق به محتوای با کیفیت آنها پی خواهیم برد. طبق بررسی های انجام شده در حدود 86 درصد از کسب و کارها از عامل کانتنت مارکتینک بصورت مستقیم بهره می برند. یکی از بهترین بازخوردهای اینکار اعتماد سازی بواسطه آموزش و افزایش آگاهی کاربران است. به اینصورت که با محتوای مفید می توان کاربر را جذب و آنرا به سیاست تعیین شده نزدیک کرد.

فرایند کانتنت مارکتینگ

مهمترین بخش داشتن استراتژی مناسب برای تولید محتواست. در غیر اینصورت نمی توان نتیجه مورد انتظار را بدست آورد. تعیین استراتژی مناسب اصول و قواعدی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است: • تعیین شاخه های مورد فعالیت • مشخص کردن مخاطبان و نیازهای اطلاعاتی آنان • تعیین عناوین محبوب و تاثیرگذار • اطلاع از سایت‌ها‎ و شبکه‌ها‎یی که مخاطبان بیشترین فعالیت را در آن دارند • تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند • به اشتراک گذاری و ترغیب کاربران • بروزرسانی محتوا به منظور حفظ طراوت

مشکلات کانتنت مارکتینگ

• هزینه‌ها‎ی تولید محتوا • تولید محتوا به اندازه کافی • تولید محتوای باکیفیت و جذاب • تولید مطالبی که برای همه قابل درک باشد • تولید محتوای مختلف در یک زمینه خاص به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که در آن محتوا نقش اول را ایفا می‎کند. کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، رشد برند و توسعه کسب و کار را فراهم می‎کند. 

شکوفه قجاوند بازدید : 55 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

(R) اولین حرف از کلمه REACH است. REACH به معنی افزایش دسترسی و آگاهی از برند، محصولات و خدمات آن از طریق فضای دیجیتال و رسانه های آفلاین به منظور ایجاد ترافیک و بازدید از سایت و رسانه های اجتماعی آن برند است. در این شاخه از انواع رسانه ها مانند رسانه های پولی و رسانه هایی که تحت مالکیت خود برند است استفاده می‌شود.

(A) اولین حرف از کلمه ACT است که کوتاه شده ی واژه INTERACT است. هدف از این مرحله در فریم ورک RACE افزایش تعامل با مخاطبین است. حال پرسش مهم این است که چگونه در دنیای دیجیتال مخاطب را جذب کنیم تا با آن ها افزایش تعامل داشته باشیم؟ بله دقیقا درست است، محتوا! همه توانایی تولید محتوا را دارند اما کار وقتی سخت می شود که شما باید محتوای جذاب تولید کنید تا مخاطبین ترغیب شوند که از آن ها بازدید کنند. در سایت و رسانه های اجتماعی خود انواع محتواهای متنی، عکس، ویدیویی و… تولید کنید و همیشه معیار کیفیت را در نظر داشته باشید. در واقع تمام این کارها انجام می‌شود تا مخاطب را از بالاترین سطح قیف فروش به داخل و به یک مرحله پایین تر سوق دهید. در بسیاری از بیزینس ها خصوصا B2B این مرحله به منظور ایجاد سرنخ ها انجام می‌شود. یکی از مهم ترین ابزارها در این مرحله گوگل آنالیتیکس است، پس استفاده مناسب از آن را مدنظر داشته باشید. ثبت نام مخاطبان در سایت به عنوان کاربر، ثبت اطلاعات به منظور دریافت خبرنامه، به اشتراک گذاشتن محتوای شما در رسانه های اجتماعی با سایر کاربران و… از شاخص هایی است که می تواند میزان موفقیت شما در این مرحله را نشان دهد.

(C) اولین حرف از کلمه CONVERT به معنای تبدیل و تغییر دادن است. یعنی تبدیل سرنخ ها و مخاطبینی که داشتید به مشتریانی که از شما خرید کنند. یادتان باشد این خرید می تواند آنلاین از سایت شما یا به صورت آفلاین باشد. در واقع مشتری گامی حیاتی برمی دارد و در ازای خدمات یا محصولات شما پرداخت انجام می دهد و به یک پله پایین تر در قیف فروش می رسد.

(E) اولین حرف از کلمه ENGAGE است. در این مرحله سعی می کنید با مشتریانی که اولین خرید را از شما انجام می‌دهند تعامل بیشتری برقرار کنید و آن ها را وارد فرآیند وفادار سازی به برند خود کنید. در واقع هدف در این مرحله افزایش طول عمر مشتری است. فراموش نکنید که این مرحله از فریم ورک RACE از لحاظ زمانی طولانی تر از سه مرحله قبلی است. میزان تکرار خرید یا به اشتراک گذاری محتوای برند شما در فضای مجازی توسط مشتری، معیارهای خوبی برای اندازه گیری درصد موفقیت شما در این مرحله است. همچنین باید گزینه های دیگری نظیر درصد مشتریان فعال، میزان رضایت مشتریان و پیشنهادات مشتریان را با استفاده از سیستم های دیگری مانند باشگاه مشتریان بررسی کرد.

یکپارچگی

تمام مراحلی که ذکر کردیم یک فرآیند کاملا یکپارچه و سازمان یافته است. یعنی شما می توانید هنگام استفاده از مدل RACE علاوه بر استفاده از فضای مجازی، هم  زمان از پتانسیل رسانه ها و بستر آفلاین نیز در جهت بهبود فرآیند و بالا رفتن بازده کار خود استفاده کنید. میزان آگاهی از برند خود را افزایش دهید و مخاطبین را به سوی رسانه های آنلاین خود سوق دهید.یا به عبارت دیگر استفاده از باشگاه مشتریانی که در مرحله ENGAGE می باشند و به آن اشاره کردیم.

چرا فریم ورک RACE ؟

به نقل از سایت smartinsights طبق تحقیقاتی که صورت گرفت، در کمال ناباوری مشخص شد بسیاری از بیزینس ها و شرکت های کوچک و بزرگ استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارند!

حتی هنگامی که شما استراتژی لازم را داشته باشید اینکه بدانید آن را از کجا و چگونه شروع کنید یا چگونه آن را سازمان دهی کنید، یک چالش بزرگ برای شما خواهد بود.

در نتیجه استفاده از فریم ورک RACE باعث می شود تمام بیزینس ها از مزایا و پتانسیل فضای آنلاین نهایت اسفاده را ببرند.

شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs) برای مدیریت مدل RACE

هدف از به کار بردن شاخص های کلیدی عملکرد ارزیابی و اندازه گیری میزان موفقیت شما در استفاده از فریم ورک RACE است. برای اینکه بتوانید برای هر کدام از چهار مرحله مدل RACE  شاخص های کلیدی عملکرد (KPIS) مناسبی را تعریف کنید باید به برند و اهداف برند خود توجه کنید.

شکوفه قجاوند بازدید : 38 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

اگر در فضای دیجیتال فعالیت دارید یا یک دیجیتال مارکتر هستید شاید تا به حال نام فریم ورک RACE را شنیده باشید. اما واقعا این فریم ورک چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به توضیح آن بپردازیم.

تمام کار ها در فضای دیجیتال اعم از برنامه ریزی، اجرا، مدیریت و ارزیابی باید بنابر مدل RACE انجام شود. در واقع این مدل به هدف ایجاد شیوه ای منسجم تر و ساختارمند برای فعالیت در دنیای دیجیتال ایجاد شد زیرا طبق تحقیقات صورت گرفته بسیاری از شرکت ها استراتژی بازاریابی دیجیتال خوبی ندارند و در تعیین مسیر و ابزار درست، اشتباه می‌کنند. پس با استفاده از فریم ورک RACE مناسبت ترین استراتژی را طراحی و اجرا می‌کنیم.

فریم ورک RACE چرخه عمر کامل مشتری یا قیف بازاریابی را در برمی‌گیرد. حال ببینیم هرکدام از این مراحل چیست و چه اتفاقی در آن روی می‌دهد.

شکوفه قجاوند بازدید : 24 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

سئو سایت دارای اصول و روش های مختلفی است که آگاهی از آن می تواند بازدید وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

هر شخصی می تواند اصول ابتدایی سئو را فراگرفته و با بکارگیری آن رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهد. با این وجود تنظیمات پیشرفته سئو نیازمند دانشی است که از طریق مطالعه، تمرین و تجربه حاصل می‌شود و در اختیار متخصصانی است که برای یادگیری آن زمان زیادی صرف کرده اند.

بسیاری از اشخاص، شرکت ها و سازمان ها با هدف بهینه سازی سریع و حرفه ای وب سایت خود از کارشناسان سئو کمک می‌گیرند تا هرچه سریعتر و به بهترین شکل ممکن به نتایج دلخواه خود دست یابند.

شکوفه قجاوند بازدید : 29 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

حجم بالای محتواهای منتشر شده در وب سایت ها از یک سو و پیشرفت های روزافزون و هوشمندی موتورهای جستجو از سوی دیگر سبب می شود  برای آنکه به بهترین شکل از سوی موتورهای جستجو شناسایی شویم نیازمند بکارگیری اصول سئو باشیم.

موتورهای جستجو نیازمند توسعه هستند و با طراحی الگوریتم های مختلف می‌کوشند عملکرد خود را ارتقا دهند. درصورتی‌که شما از اصول سئو آگاه باشید، با بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو از طریق سئو سایت می توانید در جایی قرار بگیرید که بیشترین بازدید ممکن را از سوی مخاطبان و مشتریانتان دریافت کنید.

شکوفه قجاوند بازدید : 39 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

می‌توانید مقاله‌‎ای مفصل در مورد اهمیت دیجیتال مارکتینگ را در اینجا بخوانید. اما به طور خیلی خلاصه بر اساس تحقیقی که در دنیا و بیش از 5000 شرکت بزرگ انجام گرفته، نتایج زیر به دست آمده است:

1- 34% کسب و کارها در سال 2016 از قبل یک برنامه داخلی دیجیتال مارکتینگ داشته اند.

2- 72% بازاریابان باور دارند که بازاریابی سنتی دیگر به تنهایی کافی نیست و دیجیتال مارکتینگ می‌تواند موجب افزایش 40% ای درآمد شرکت‌ها تا پایان سال 2018 شود.عینک

3- بیش از 80% کسب و کارها بودجه دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش خواهند داد؛ تا حدی که ممکن است از بودجه بخش IT آنها نیز بیشتر شود.

با این آمار و ارقام، می‌توان به اهمیت دیجیتال مارکتینگ، بیش از پیش پی برد.            

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 865
  • بازدید کلی : 2,382